Generalitat de Catalunya.
Legal notice |Add to bookmarks | Recommend to a friend

A la secció del Món a RAC1 La paraula del dia, Ramon Solsona, parlant de varietats de melons, ha recomanat la gastroteca.cat, que "sempre és interessant..."


Mª Glòria Mohedano, una de les tres finalistes del concurs de receptes "Cuinar amb productes de la nostra terra té premi" publica al seu blog "No tot són postres... a la cuina" la participació al programa Tàpias Variades de Catalunya Ràdioel passat 10 de juliol, on la gastroteca també va ser-hi present.


El diari digital Ripollès.info fa ressò de la notícia publicada a la Gastroteca.cat sobre la iniciativa de l'Associació de Pastors del Ripollès de crear un distintiu de qualitat per a la carn de xai i cabrit del Ripollès.


El passat 10 de juliol representants de la gastroteca.cat vam participar al programa Tàpias Variades de Catalunya Ràdio, on les tres finalistes del concurs "Cuinar amb productes de la terra té premi" de Clubdecuines.cat van defensar les seves receptes. Si no voleu sentir tot el programa podeu anar al minut 40:00.


Els diaris Avui i El Punt parlen de la guia de productors que fan venda directa "Compra a pagès".
