Generalitat de Catalunya.
Avís legal |Afegir a favorits | Recomanar a un amic
Què aporten les fires com a instrument comercial?
Participar en una fira és una manera dacostar el producte al consumidor, sobretot si el que exposa és el propi productor. Un dels beneficis de la fira és tot allò que anomenem intangible, com potenciar la imatge de lempresa i la marca.
Es fa difícil, no obstant, calibrar fins a quin punt ens repercuteix la participació en aquest tipus d’esdeveniments ja que no comptem amb els mitjans adequats per fer-ho. A banda, considerem que no tot s’ha de fonamentar en la venda; el nostre objectiu principal és donar-nos a conèixer i que els consumidors puguin saber de primera mà qui hi ha darrera cada producte i d’on prové.
Hem assistim a convocatòries com la Fira d’Artesans de Mollet del Vallès, a Barcelona Degusta i Alimentària, pensades per a explotacions més grans, i també hem participat en un projecte Interreg d’Agromercat Transfronterer a Elna, a la Catalunya Nord, Castelló d’Empúries i Mollet i que ens va permetre intercanviar experiències amb altres productors . A banda, organitzem la fira Acostem el Camp a Granollers. A l’hora d’exposar, tots compartim la mateixa imatge perquè se’ns pugui identificar i separem aquells productes de característiques similars. La principal dificultat que tenim és precisament la comercialització i per això estem treballant en constituir una distribuïdora pròpia.