Generalitat de Catalunya.
Avís legal |Afegir a favorits | Recomanar a un amic
El diumenge 15 d'abril, a la rambla de Rafael Casanova, de 12 a 17 hores, torna una de les principals festes populars de Sant Boi, amb la carxofa com a principal protagonista.
Una quinzena de restaurants locals cuinaran un plat cadascun, sempre amb la carxofa com a ingredient principal. Els tiquets estan a la venda als casals de barri, OMAP i restaurants participants i a l'establiment Collita pròpia. Preu tiquet degustació: 12 euros (10 euros venda anticipada).
A més a més hi haurà la 3a Trobada de col·leccionistes de plaques de cava, la 6a Trobada de puntaires La Unió i concurs d'ornaments del cap,a 1a Cercavila de vehicles d'època, Matí d'holeriturisme, visita guiada al parc agrari, taller familiar ‘Cuinem carxofes amb sol', jornada de portes obertes al Museu de Sant Boi, venda de carxofes de Sant Boi, el sorteig de la Carxofada i lliurament dels premis del concurs de cuina dels mercats municipals, exhibició i ball country i exhibicio de preparació de gintònics.